Poniedziałek - Piątek: 6:30 - 21:30, Sobota - Niedziela: 8:00 - 18:00

Pytania

Czy trening EMS jest bezpieczny?

Metoda EMS wywodzi się z fizjoterapii. Elektrostymulacja mięśni od wielu lat jest stosowana w wielu dziedzinach medycyny, dzięki odpowiedniemu programowi została wprowadzona do świata treningu indywidualnego i z powodzeniem od kilkunastu lat możemy obserwować jej pozytywne działanie na nasze ciało.

 

Jak wygląda trening?

Trening trwa 20 minut. W tym czasie pracują wszystkie większe partie mięśniowe oraz mięśnie głębokie. Cały trening opiera się na współpracy osoby ćwiczącej, która wykonuje podstawowe ćwiczenia z trenerem, który indywidualnie dobiera parametry do ćwiczącego.

 

20 minut w tygodniu, czy to wystarczy?

EMS jest intensywną metodą treningową. Podczas 20 minut aktywowane są niemal wszystkie grupy mięśniowe, dzięki czemu trening, w krótszym czasie jest bardziej efektywny.

 

Ile razy w tygodniu mogę ćwiczyć?

Z uwagi na to, że jest to intensywny trening, niezależnie od poziomu aktywności osoby trenującej, ćwiczymy przez 20 minut raz w tygodniu.

 

Kiedy zobaczę pierwsze efekty treningu?

Z uwagi na to, że podczas każdego treningu aktywowane są niemal wszystkie partie mięśniowe i pracuje całe ciało pierwsze efekty treningu są zauważalne już po kilku sesjach treningowych.

 

Czy EMS pomoże mi schudnąć?

Trening EMS o wiele szybciej kształtuje sylwetkę niż tradycyjny trening na siłowni. W ciągu 20 minut pracujemy nad poprawą sylwetki, redukcją tkanki tłuszczowej i poprawą metabolizmu, dzięki czemu jesteśmy w stanie spalać więcej jeszcze długo po treningu.

 

Czy są przeciwwskazania do treningu EMS?

Tak istnieją przeciwwskazania, aczkolwiek jest ich niewiele. Jeżeli masz wątpliwości co do możliwości korzystania z tego rodzaju treningu najlepiej najpierw skonsultuj się ze swoim lekarzem.

 

Czy EMS jest dla kobiet w ciąży lub kobiet po ciąży?

Ciąża jest bezwzględnym przeciwwskazaniem do tego rodzaju ćwiczeń. Natomiast trening EMS jest idealną formą powrotu do formy po ciąży.

 

Czy trening EMS pomoże mi do powrotu do formy po kontuzji?

Trening EMS opiera się na pracy z własną masą ciała, bez dodatkowych obciążeń dlatego nie przeciążamy stawów. Dodatkowo dzięki elektrostymulacji aktywujemy mięśnie głębokie odpowiadające za utrzymanie prawidłowej postawy ciała, odciążamy kręgosłup, redukujemy ból pleców.

 

Jak się przygotować na pierwszy trening?

Na pierwszy treningu należy przyjść wypoczętym. Jest to intensywna forma treningu dlatego zaleca się unikanie dodatkowych form aktywności fizycznych w tym samym dniu. Przed treningiem warto wypić ok. 0,5l wody aby ciało było odpowiednio nawodnione.

 

Czy osoby starsze również mogą ćwiczyć?

Jak najbardziej, trening EMS jest dla każdego. Podczas treningu nie używamy żadnego dodatkowe obciążenia poza własną masą ciała dlatego jesteśmy w stanie wzmocnić ćwiczącą osobę bez dodatkowego obciążania stawów.

 

Przygotowuję się do zawodów sportowych czy EMS mi pomoże?

Oczywiście. Wykonano sporo badań naukowych na sportowcach którzy dodatkowo do swoich treningów wplatają EMS, jest od oczywiście indywidualnie dobrany do ćwiczącego program w zależności od celu treningowego oraz uprawianego sportu.

 

Jak zapisać się na trening?

Umów się na wizytę poprzez nasz formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 502 272 700