Poniedziałek - Piątek: 6:30 - 21:30, Sobota - Niedziela: 8:00 - 18:00

Dla kogo?

Dla Kogo?

Trening z elektrostymulacja mięśni to innowacyjna metoda treningowa, która w ciągu 20 minut angażuje wszystkie partie mięśniowe jednocześnie. Pozwala to na bardziej efektywną pracę w znacznie krótszym wymiarze czasowym. Dodatkowo impulsy docierają do głębszych warstw mięśniowych, dzięki czemu znacznie skuteczniej wzmacniają mięśnie głębokie, które podczas konwencjonalnego treningu na siłowni trudniej zaangażować do pracy.

Trening EMS jest bardzo wszechstronną metodą, więc niezależnie od zadanego sobie celu, czy to zwiększenia wydolności, wzmocnienia mięśni czy spalenia tkanki tłuszczowej i ukształtowania sylwetki, może on być indywidualnie dopasowany do potrzeb danej osoby ćwiczącej. EMS można trenować niezależnie od swojej kondycji, ćwiczą go i osoby które dopiero rozpoczynają aktywność fizyczną jak i zawodowi sportowcy.

EMS dla każdego

Trening z elektrostymulacja mięśni to innowacyjna metoda treningowa, która w ciągu 20 minut angażuje wszystkie partie mięśniowe jednocześnie. Pozwala to na bardziej efektywną pracę w znacznie krótszym wymiarze czasowym. Dodatkowo impulsy docierają do głębszych warstw mięśniowych, dzięki czemu znacznie skuteczniej wzmacniają mięśnie głębokie, które podczas konwencjonalnego treningu na siłowni trudniej zaangażować do pracy.

Trening EMS jest bardzo wszechstronną metodą, więc niezależnie od zadanego sobie celu, czy to zwiększenia wydolności, wzmocnienia mięśni czy spalenia tkanki tłuszczowej i ukształtowania sylwetki, może on być indywidualnie dopasowany do potrzeb danej osoby ćwiczącej. EMS można trenować niezależnie od swojej kondycji, ćwiczą go i osoby które dopiero rozpoczynają aktywność fizyczną jak i zawodowi sportowcy.

EMS dla zapracowanych

20 minut - tyle zajmuje standardowy trening EMS.  Dzięki rewolucyjnej metodzie, która uruchamia wszystkie włókna mięśniowe jednocześnie i powoduje 150x więcej skurczów mięśni niż trening konwencjonalny jesteś w stanie osiągnąć więcej w krótszym czasie. Obniżenie poziomu stresu, lepsze samopoczucie, większa wydajność w działaniu czy redukcja bólu pleców wynikająca z siedzącego trybu życia to tylko część efektów rozpoczęcia treningów EMS z nami jeśli dodatkowo chcesz wymodelować sylwetkę lub zwiększyć wytrzymałość  to dzięki indywidualnemu podejściu jest to możliwe. 

  • 91% trenujących metodą EMS poprawiło swoją wydajność w pracy lub obniżyło poziom stresu,
  • korzystaj przed pracą, po pracy lub w przerwie na lunch, - to tylko 20min !

EMS dla dbających o swoje ciało

Udowodniono, że podczas treningu EMS znacznie szybciej spalamy tkankę tłuszczową i podkręcamy metabolizm. Dzięki lepszemu ukrwieniu mięśni i pobudzeniu układu limfatycznego skóra staje się bardziej jędrna, napięta. Pomaga to w ukształtowaniu ładnej, zgrabnej sylwetki u osób borykających się z nadmiarem kilogramów lub trudniejszymi do wymodelowania miejscami. Trenuj 20 minut raz w tygodniu! 

  • Redukcja cellulitu,
  • Utrata tkanki tłuszczowej w problematycznych częściach ciała m.in.: brzuch, uda, pośladki, skuteczne wyszczuplanie sylwetki,
  • Wzmacnianie i ujędrnianie zwiotczałych mięśni,
  • Wzrost jędrności i elastyczności skóry,
  • Pobudzenie układu limfatycznego,
  • Usuwanie toksyn poprzez uwolnienie produktów przemiany materii

EMS dla osób wracających do zdrowia

Elektrostymulacja działa przeciwbólowo w miejscu urazu, dodatkowo poprawia krążenie obwodowe, zmniejsza odczyn zapalny i przyśpiesza zrost tkanki kostnej.
Podczas pobudzania danej grupy mięśniowej do pracy elektrostymulacją nie obciążamy układu kostnego, oddechowego, ani krwionośnego, dzięki czemu ten rodzaj treningu może być stosowany nawet u osób ciężko chorych (po wykluczeniu przeciwwskazań). Przykładem stanu gdzie EMS jest dobrą metodą wspomagającą jest  leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu. Badania ukazują, że długotrwałe stosowanie elektrostymulacji mięśniowej powoduje rozrost mięśni, skutkujący wzrostem ich napięcia i siły skurczu. 

EMS dla osób z bólem pleców

W dzisiejszych czasach wiele ludzi skarży się na problemy związane z dolegliwościami bólowymi kręgosłupa. Siedzący tryb życia, nieprawidłowa postawa ciała, czy nadmierny stres mogą wpłynąć na nasilenie się bólu. Zaplanowany odpowiednio trening nastawiony na wzmocnienie mięśni grzbietu w szybkim czasie redukuje bóle kręgosłupa. Warto zwrócić uwagę, że podczas ćwiczeń EMS nie używa się obciążenia zewnętrznego (np. Hantli, sztang, kettleball), które mogłoby przyczynić się do przeciążenia mięśni. Obciążeniem podczas treningu z elektrostymulacją jest impuls o odpowiednim natężeniu, wywołujący skurcz mięśni.

Dzięki indywidualnemu doborowi parametrów, osoba poddana treningowi jest w stanie zaangażować osłabione mięśnie w pracę z obciążeniem, wpływając na poprawę siły i wytrzymałości tej partii mięśniowej. EMS jest bezpieczną formą nie tylko w prewencji związanej z dolegliwościami bólowymi kręgosłupa, ale również jako forma leczenia już występującego bólu. Ponadto wysmukla ciało, wpływając na poprawę wyglądu sylwetki

EMS dla seniorów

Trening osób w starszym wieku często ukierunkowany jest na inne cele niż osób młodszych z tego powodu dokładna analiza potrzeb i możliwości niezbędna jest by trening był bezpieczny i przynosił jak najwięcej korzyści zdrowotnych. Przykładami dodatkowych czynników, które trzeba uwzględnić podczas ćwiczeń są np. mniejsza ruchomość stawów oraz wolniejsza regeneracja mięśni i innych tkanek. Z pomocą w tych sytuacjach przychodzi EMS, dzięki zastosowaniu elektrostymulacji i ćwiczeń opartych na masie naszego własnego ciała nie obciążamy stawów i kości pozwalając im bezpiecznie pracować i zwiększając ich wytrzymałość w dłuższym okresie czasu. 

Oprócz ochrony stawów i kości  trening EMS

  • wzmocni nasze mięśnie oraz ogólną kondycję,
  • polepszy ukrwienie tkanek zwalniając procesy starzenia,
  • pomoże w obniżeniu ciśnienia krwii,
  • w połączeniu z dietą obniży poziom cukru we krwii oraz cholesterolu,
  • zwiększy aktywność naszego układu nerwowego co dodatkowo będzie miało pozytywny wpływ samopoczucie,

EMS dla sportowców

EMS jako doskonałe uzupełnienie treningów.  Jeśli trenujesz profesjonalnie i szukasz dodatkowych ćwiczeń mogących zwiększyć twoje wyniki , EMS może być doskonałym pomysłem. Elektrostymulacja jest silnym bodźcem pobudzającym mięśnie do dodatkowej pracy, w zależności od rodzaju impulsu efekt może być nastawiony na wzrost siły lub jego wytrzymałości.

  • Trening z wykorzystaniem elektrycznej stymulacji mięśniowej był badany pod kątem swojej efektywności w wielu różnych dyscyplinach sportowych,
  • Badania elitarnych sportowców wykazały, że ta nowoczesna metoda treningu stanowi obiecującą alternatywę dla tradycyjnych ćwiczeń - zarówno siłowych, jak i tych mających na celu poprawę zdolności szybkościowych, czy też plyometrycznych,
  • W sporcie oprócz kształtowania masy i siły EMS wykorzystywany jest po wyczerpujących treningach w celu przyśpieszenia restytucji powysiłkowej

Jak każda forma rehabilitacji również EMS posiada krótką listę przeciwwskazań dlatego przed każdym treningiem trener zbiera dodatkowy wywiad analizując obecną kondycję i stan zdrowia.Dlatego jeśli masz wątpliwości czy ta forma treningu jest odpowiednia dla Ciebie, skontaktuj się z jednym z naszych trenerów który indywidualnie przeanalizuję Twoją sytuację i rozwieję wszystkie wątpliwości.   

EMS vs klasyczny trening

Kryteria

EMS

Trening na siłowni

Czas treningu

20minut/tydzień

60-90 minut/4x w tygodniu

Ilość spalonych kalorii

Do 1000kcal

ok. 400kcal

Spalanie tkanki tłuszczowej

ok. 2-3 razy szybciej

Zależy od treningu

Widoczne efekty

Po ok. 10 sesjach

Po ok. 20 sesjach

Zaangażowanie wszystkich mięśni

tak

tylko niektóre ćwiczenia

Aktywacja mięśni głębokich

Zawsze

Dopiero po kilku sesjach treningowych

Ryzyko kontuzji

Brak

Wysokie