Poniedziałek - Piątek: 6:30 - 21:30, Sobota - Niedziela: 8:00 - 18:00

Trening EMS

Trening EMS

Electrical muscle stimulation to innowacyjny trening personalny z wykorzystaniem stymulacji elektrycznej mięśni. Polega na kombinacji pracy własnej poprzez świadome napięcie mięśni ciała z ich stymulacją zewnętrzną. Ćwiczenia odbywają się pod okiem wykwalifikowanego trenera, który indywidualnie dobiera parametry do każdego trenującego.

Udowodniono, że 20 minut EMS raz w tygodniu to optymalny czas na osiągniecie wymierzonych sobie celów. Dlatego ta forma jest idealna dla osób, którym w ciągu dnia brakuje czasu na trening bądź po prostu dla osób niecierpliwych.

EMS to w zupełności bezpieczna forma treningowa, nasi certyfikowani instruktorzy działają zgodnie z założeniem safety first. Każdy klient ma dobierany plan treningowy indywidualnie, więc niezależnie od tego czy Twoim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, ukształtowanie sylwetki czy poprawa jakości życia poprzez złagodzenie bólu pleców czy powrót do formy po kontuzji, trening ten dzięki jego uniwersalności jest idealny dla każdego.

Trenujesz 20 minut tygodniowo. Dzięki metodzie treningowej ems pracują wszystkie grupy mięśniowe jednocześnie ze znacznie większą intensywnością. Jest to znaczna oszczędność czasu w porównaniu z konwencjonalnym treningiem na siłowni. Efekty treningu są widoczne już po 8-10 sesjach treningowych.
Decydując się na pracę nad swoim ciałem w naszym studiu otrzymujesz opiekę trenera personalnego ems, który indywidualnie dobierze ćwiczenia i parametry treningowe pod Twoje potrzeby oraz będzie monitorował na bieżąco Twoje postępy.
Elektrostymulacja pozwala na aktywację włókien mięśniowych szybko i wolnokurczliwych dzięki temu w znacznie krótszym czasie jesteśmy w stanie i zwiększyć siłę i jednocześnie wytrzymałość.
Różnego rodzaju programy treningowe dostosowane przez trenera do potrzeby osoby ćwiczącej pomogą zwiększyć wydolność i kondycję trenującego.
Koncepcja treningu ems wywodzi się z fizjoterapii. Trener dostosowując ćwiczenia do potrzeb osoby trenującej może pomóc w powrocie do pełnej sprawności po kontuzji.
Poprzez głęboką stymulację wzmacniamy mięśnie stabilizacyjne, które między innymi odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i odciążają kręgosłup. Dodatkowo podczas treningu nie stosujemy obciążenia zewnętrznego co odciąża nasze stawy.
Podczas sesji treningowej podkręcamy nasz metabolizm dzięki czemu spalamy mnóstwo kalorii w trakcie jak i po treningu co wspomaga znacznie bardziej efektywne spalanie tkanki tłuszczowej.
Podczas treningu pracują wszystkie grupy mięśniowe jednocześnie, polepsza się kondycja skóry która jest bardziej napięta co rysuje nam ładnie wymodelowaną sylwetkę.
Dzięki treningowi ems poprawiamy ukrwienie mięśni oraz wspomagamy przepływ limfy. Jest to przede wszystkim widoczne w poprawie kondycji skóry oraz znacznej redukcji cellulitu.

 

Efektywność

Trening EMS całego ciała, jest wysoce efektywną i oszczędną czasowo metodą treningową służącą zwiększeniu siły i masy mięśniowej przy jednoczesnej redukcji tkanki tłuszczowej. Sesja treningowa trwa zaledwie 20 minut i jest zawsze prowadzona przez wykwalifikowanego trenera, który monitoruje trening i jego efekty. Systematycznie 1 raz w tygodniu wystarcza do osiągnięcia indywidualnych celów, a skuteczność treningów potwierdzona jest w licznych badaniach naukowych.

Trening zawsze odbywa się w ustalonym wcześniej, powtarzającym się terminie. 1 raz w tygodniu - przez 20 minut! Oznacza to, że trening EMS może być regularnie planowany i indywidualnie monitorowany przez obie strony. Tydzień po tygodniu, otrzymujemy odczuwalny bodziec treningowy, który gwarantuje nam osiągnięcie celu z największą efektywnością.

Motywacja

Dzięki opiece certyfikowanego specjalisty, trening EMS jest "treningiem indywidualnym/personalnym”, w którym to trenerzy odgrywają decydującą rolę. Ich zadaniem jest znalezienie równowagi pomiędzy poziomem możliwości, a celami klienta, oraz zapewnienie pomyślnej realizacji poprzez indywidualną motywację. Jednym z głównych zadań trenera jest monitorowanie przestrzegania terminów. Wyrobienie sobie nawyku powoduje zmianę początkowej motywacji treningowej, na trwałą i całościową zmianę naszych przyzwyczajeń, wliczając w to bardziej aktywny styl życia!

Bezpieczeństwo

Odpowiednio przebadana technologia, która powstawała przez wiele dziesięcioleci we współpracy z doświadczonymi trenerami, stanowi podstawę bezpiecznego treningu. Od samego początku nauczamy specjalnie stworzonych procedur treningowych, które zapewniają odpowiedzialne korzystanie z systemu. Wytyczne dotyczące bezpiecznego stosowania zostały opracowane poprzez analizę praktycznych doświadczeń i połączenie ich z badaniami naukowymi. Te zasady bezpieczeństwa na pierwszym miejscu stanowią obecnie złoty standard dla wszystkich profesjonalnych dostawców EMS.